PUBLICERAT:
2026-05-05, kl: 15:10
"Att umgås med vänner och bekanta är inte alltid så lätt. Somliga säger och kommenterar sådant som andra kan finna inte bara onödigt, utan opassande och långt över det acceptablas gräns. Det är som om det fanns olika oskrivna regler för vad som hör hemma i umgänget. En vän som blir bjuden på chilenskt vin kan få för sig att läxa upp värdarna för att de bjuder på vin som färdats över Atlanten. Närodlat ska det vara, eller åtminstone europeiskt. Under minglet kom en person fram som nyligen ..."
PUBLICERAT:
2026-05-03, kl: 05:30
"... ett glas vin och gnällde om att fy tusan nu är det lovat att det ska bli kallare ute igen.. Men hallå, HUR tråkig får man vara ???? Kram & kärlek ..."
PUBLICERAT:
2026-05-01, kl: 09:44
"... för en grundkurs i madeirakunskap och ger många argument till varför just detta vin borde få en renässans . Podden intresserar sig inte bara för alkoholhaltiga drycker utan även för nyponsoppa , och inte bara för flytande droger utan även för vitt ..."
PUBLICERAT:
2026-04-30, kl: 19:30
"På de flesta ställena är det fasta priser , jag har inte riktigt stött på någon prutning alls. Dricks .. ja man kan runda av lite men det är inget som förväntas av en."
PUBLICERAT:
2026-04-30, kl: 17:07
"Hur är det med prutning och dricks. Behöver man pruta mycket? sen kanske det är billigt men behöver man tänka på dricks i Albanien ?"
PUBLICERAT:
2026-04-30, kl: 16:29
"Ja det är många som tror det kan bara besvärligt att resa runt i Nordmakedonien men det är väldigt enkelt. Litet land också så de går fort ..."
PUBLICERAT:
2026-04-30, kl: 14:12
"Jag har just funderat lite hur det är att resa runt i nordmakedonien, intressant att se mer hur det ser ut i landet."
PUBLICERAT:
2026-04-30, kl: 06:41
"- min kropp kommer inte bli marinerad i vin ikväll iallafall Detta är väl ungdomarnas ”första-fylla-helg”? Jag var ute och gick på lunchen för någon dag sedan och visst är det vackra träd❤️ Idag ska det bli 22 grader varmt men där får jag med se ..."
PUBLICERAT:
2026-04-30, kl: 06:41
"- min kropp kommer inte bli marinerad i vin ikväll iallafall Detta är väl ungdomarnas ”första-fylla-helg”? Jag var ute och gick på lunchen för någon dag sedan och visst är det vackra träd❤️ Idag ska det bli 22 grader varmt men där får jag med se ..."
PUBLICERAT:
2026-04-30, kl: 06:41
"- min kropp kommer inte bli marinerad i vin ikväll iallafall Detta är väl ungdomarnas ”första-fylla-helg”? Jag var ute och gick på lunchen för någon dag sedan och visst är det vackra träd❤️ Idag ska det bli 22 grader varmt men där får jag med se ..."